vrijdag 8 mei 2015

Jikke blogt ; Sjoppen !


Ha die lieve Saartje ,

Fé en ik waren lekker met de poppen aan het spelen,





terwijl Steffie mijn logeertas eens nader bekeek.
Ze zag dat er eigenlijk geen fijne zomerkleding bij zat.
Dus besloot ze om me mee te nemen uit sjoppen.
Op naar de * Heppie Shop * 




Wat een leuke winkel is dat zeg!
Steffie vertelde me dat ik alles wat ik leuk vond, 
mocht uitkiezen. 




Ik durfde niet zo goed, maar toen Steffie me hielp lukte het gelukkig wel.




Fé zat ondertussen lekker op de grond met Skip te spelen.





Ik koos ook gelijk wat leuke leggings en korte broeken uit,
want ze hadden zoveel leuke dingen .





 Toen ik alles had uitgekozen,
moest ik natuurlijk even passen.




Leuke tuinbroek ook he?
Dat is wel mijn favoriet.



Fé hielp me ook advies geven , en vond alles leuk bij me staan.




Ook voor haar had ik wat uitgekozen, 



en kijk, zien we er niet zomers uit?



Alleen nog even betalen aan Philou,
en klaar zijn we.
Laat het mooie weer maar komen!





Dikke knuffels van Jikke xxx